Vysoce integrovaný podnikový informační systém i/2 je tvořen sadou jednotlivých modulů sestavených tak, aby splňoval veškeré požadavky zákazníka na individualizované aplikační řešení. Jednotlivé moduly jsou navzájem interaktivně provázány, což přispívá k efektivnosti a průhlednosti obchodních procesů.
i/2 Prodej
Kompletní evidence a realizace zakázky - od jejího počátku ve formě objednávky zboží chybějícího na skladě (provázáno s nákupem) až po zpracování veškerých údajů nutných k zabezpečení dodávky zboží k zákazníkovi. Flexibilní kalkulace cen a slev, prodejní statistiky. Plánování jízd, hodnocení obchodních zástupců.
ERP i2 Prodej
i/2 Nákup
Záznam a zpracování údajů spojených se zabezpečením materiálu nebo subdodávek potřebných pro realizaci zakázek. Proces začíná vyhledáním dodavatele, následuje objednávka a uskladnění přijatého zboží. Hodnocení efektivity nákupních aktivit, statistiky nákupu a vyhodnocení refundací.
ERP i2 Nákup
i/2 Skladové hospodářství
Pořizování a sledování stavu zásob, evidence objednávek zboží, stanovení pojistného, výpočet minimální, optimální, maximální hladiny zboží, rezervace zboží dle zakázek, přeskladnění, evidence konsignačních skladů, správu skladových míst, využití EAN, flexibilní dispoziční modely. Inventarizace a uzávěrky.
ERP i2 Skladové hospodářství
i/2 CRM (Customer Relationship Management)
Řízení vztahů se zákazníky integrované přímo do Vašeho informačního systému. Každý den zůstávají aktuální informace z obchodních procesů přehledně a bezpečně zdokumentovány.
ERP i2 CRM
i/2 Finanční účetnictví
Komfortní vedení podvojného účetnictví dle platné legislativy včetně zpracování měsíční a roční uzávěrky. Rozsáhlá škála finančně analytických sestav včetně grafů. Integrace elektronického platebního styku.
ERP i2 Finanční účetnictví
i/2 Vnitropodnikové účetnictví
Modul zajišťuje propojení vnitropodnikových okruhů účetnictví s finančním účetnictvím. Nákladová střediska, finanční plánování a reporting.
ERP i2 Vnitropodnikové účetnictví
i/2 Majetek
Evidence krátkodobého i dlouhodobého majetku, odepisování a účtování včetně vyhodnocení v podobě inventurních sestav. Zatřídění majetku v souladu s platným číselníkem SKP, roční a měsíční odpisy, oddělené odpisy pro účetnictví, pro nákladové středisko, pro daňové účely. Přímá vazba na finanční účetnictví.
i/2 Zákaznický servis
Poprodejní péče o zákazníka, zejména v případě dodání zboží či služeb vyžadujících údržbu či servis. Instalační karty, správa servisních smluv, reklamace a údržba. Nasazení a výkazy techniků, statistiky a historie. Evidence, kontrola a kalibrace měřidel. Přímé propojení na sklady a zakázky.
ERP i2 Zákaznický servis
i/2 Integrace
Zajišťuje integraci cizích aplikací. Podporuje protokoly EDI, XML, SOAP, web services a další. Propojení s messaging system ESP Sonic.
i/2 Zásilková služba
Podpora České pošty - Profi Balík, TopTrans, Intime a dalších. Tisk štítků a seznamů, elektronické předání údajů dopravci.