E-shop bez prohlížeče
Unikátní B2B řešení na principu e-commerce je určeno pro příjem objednávek od Vašich odběratelů, partnerů či obchodních zástupců s možností offline použití v terénu, skladu či prodejně.
Online funkce se aktivují dle potřeby, čímž je umožněna práce se vždy aktuálními daty.
Aplikace DN Portál je určena pro práci se sortimentem, tvorbu objednávky a její předání do centrály dodavatele podobně jako e-shop. Značná část funkcionality DN Portálu je velmi podobná funkcionalitě e-shopu, DN Portál však není klasický e-shop, jelikož prezentace dat a práce s programem není realizována pro internetový prohlížeč.
Význačnou vlastností aplikace DN Portál je zpřístupnění individuálních údajů každého zákazníka či uživatele díky propracovanému propojení s firemním informačním systémem (ERP). Vaši zákazníci tedy díky DN Portálu mohou objednávat vždy za své přesné konečné ceny (dle své cenové skupiny, slevy či rabatu). Totéž platí pro zpřístupnění položek - zákazník vidí jen ty položky, které mu chcete nabízet.
Aplikace DN Portál umožňuje nasazení jako objednávková B2B aplikace pro odběratele a také jako mobilní program pro obchodní zástupce v terénu.
Pro nasazení programu není nutné pořizovat PDA či jiné přístroje, postačuje běžné PC či notebook. Významnou výhodou je možnost offline práce - stálé připojení k internetu není nutné.
Program DN Portál umožňuje nejen komfortní objednávání zboží, ale informuje o aktuálním stavu zboží na skladě či jeho dostupnosti, novinkách, akcích, změnách v sortimentu, poskytuje statistiky odběru zboží, atd.
Koncept je založen na integraci do centrálního informačního sytému velkoobchodu. Data z IS jsou personalizovaně prezentována v rámci klientské části DN Portálu. Na straně centrálního IS jsou přijatá data objednávek validována a automaticky integrována do zakázky.