Maloobchodní pokladní systém i/2 POS se plně osvědčil v okamžiku spuštění první vlny elektronické evidence tržeb (EET) dne 1.12.2016. Během prvního dne provozu proběhlo vše bez problémů, systém zpracoval několik desítek tisíc EET účtenek.
Každá hotovostní tržba podnikatele je v okamžiku zaplacení zaevidována prostřednictvím internetu v centrálním datovém uložišti Finanční správy, a jako potvrzení je zaslán zpět unikátní kód, který podnikatel uvádí na účtenku. Evidují se platby v hotovosti včetně prostředků de facto představujících peníze (žetony, kupony), platby kartou či jiným elektronickým prostředkem a platby stravenkami nebo šeky. Platby převodem z účtu na účet nebo formou inkasa evidenci nepodléhají.
Souhrnné informace o EET na webu Finanční správy
Je EET zatěžující povinnost nebo nová příležitost pro Vaši firmu? Mějte svá data pod kontrolou
Jak získat další výhody a impuls pro obchodní rozvoj Vaší firmy splněním nové povinnosti EET?
Jak zajistit návratnost investice do EET a zároveň vylepšit interní organizaci Vašeho obchodního provozu?
Společně s nutnou investicí do pokladen podporujících EET nasaďte centrální řízení maloobchodního prodeje
-
Centrální řízení maloobchodu a pokladny i/2 POS Vám poskytne cenný zdroj dat pro Vaše obchodní i provozní rozhodování
-
Centrální řízení obchodu, případně i integrace dat s dodavateli zjednoduší, zrychlí a zefektivní nákup i prodej
-
Pokladní systém podpoří centrální evidenci skladového hospodářství (nákupní objednávky, příjem zboží, vratky, dobropisy, zboží zdarma, režijní spotřeba, dárky, receptury)
-
Centrální řízení nákupu je příležitostí pro vylepšení marže, přehlednější sortiment, menší pracnost
-
Systém umožní okamžitý přehled o skladových zásobách
-
Systém hlídá skladové zásoby a včas upozorní na nutnost doplnění stavu a novou objednávku, se zohledněním historických dat
-
Získejte silný nástroj pro porovnání obchodního výkonu mezi vašimi prodejnami.
-
Vyšší bezpečnost díky automatickému přenosu dat mezi pokladnami a centrálou včetně automatické integrace
Získejte něco navíc spolu s koupí zařízení a technologie pro EET
Víte, kolik zboží se ztratí mezi expedicí a prodejem?
Víte, o kolik zboží byste mohli prodat více, kdybyste neměli prázdný regál?
Víte, kdy jste prodali poslední kousek?
Víte, kdy ve které denní době se určité zboží prodává nejvíce?
Zjednodušení a ulehčení práce
-
Docilte vyšší efektivitu a zjednodušení pracovních procesů pro zaměstnance na pobočkách i v centrále
-
Díky pokladnám i/2 POS dosáhněte zjednodušení práce přímo na prodejním místě
-
Pracujte efektivně a využijte čárové kódy při naskladnění a prodeji
Věrnostní systém
Využijte nové možnosti a zaveďte věrnostní systém, individuální ceny a slevy pro vybrané zákazníky, různé typy prodejních akcí
Sledování frekvence návštěv
Opravdu víte, kdy přichází nejvíce zákazníků?
Porovnání statistik návštěvnosti pro různé dny v týdnu, pro lepší plánování a marketing
Zvolte správné řešení
Na rozdíl od většiny konkurenčních řešení je námi nabízený pokladní systém i/2 POS připraven na případné individualizace dle Vašeho přání. Pokladní řešení i/2 POS nemá pouze prodejní funkce, ale i funkce objednávání, přehledů, statistik, sledování marží, skladových stavů a mnoho dalších. Díky vlastnímu serverovému řešení budete mít svá data v bezpečí. Svým zákazníkům dodáváme pouze otestovaný hardware s vyšší životností a zárukou. V případě problémů se můžete obrátit na naši hot-line podporu. Vás i Vaše zaměstnance proškolíme na práci v systému a v době jeho spouštění Vám poskytujeme konzultační podporu.