Novinky

EET odstartováno

Maloobchodní pokladní systém i/2 POS se plně osvědčil v okamžiku spuštění první vlny elektronické evidence tržeb (EET) dne 1.12.2016. Během prvního dne provozu proběhlo vše bez problémů, systém zpracoval několik desítek tisíc EET účtenek.

Každá hotovostní tržba podnikatele je v okamžiku zaplacení zaevidována prostřednictvím internetu v centrálním datovém uložišti Finanční správy, a jako potvrzení je  zaslán zpět unikátní kód, který podnikatel uvádí na účtenku. Evidují se platby v hotovosti včetně prostředků de facto představujících peníze (žetony, kupony), platby kartou či jiným elektronickým prostředkem a platby stravenkami nebo šeky. Platby převodem z účtu na účet nebo formou inkasa evidenci nepodléhají.

Souhrnné informace o EET na webu Finanční správy

 

Je EET zatěžující povinnost nebo nová příležitost pro Vaši firmu? Mějte svá data pod kontrolou

Jak získat další výhody a impuls pro obchodní rozvoj Vaší firmy splněním nové povinnosti EET?

Jak zajistit návratnost investice do EET a zároveň vylepšit interní organizaci Vašeho obchodního provozu?

 

Společně s nutnou investicí do pokladen podporujících EET nasaďte centrální řízení maloobchodního prodeje

  • Centrální řízení maloobchodu a pokladny i/2 POS Vám poskytne cenný zdroj dat pro Vaše obchodní i provozní rozhodování

  • Centrální řízení obchodu, případně i integrace dat s dodavateli zjednoduší, zrychlí a zefektivní nákup i prodej

  • Pokladní systém podpoří centrální evidenci skladového hospodářství (nákupní objednávky, příjem zboží, vratky, dobropisy, zboží zdarma, režijní spotřeba, dárky, receptury)

  • Centrální řízení nákupu je příležitostí pro vylepšení marže, přehlednější sortiment, menší pracnost

  • Systém umožní okamžitý přehled o skladových zásobách

  • Systém hlídá skladové zásoby a včas upozorní na nutnost doplnění stavu a novou objednávku, se zohledněním historických dat

  • Získejte silný nástroj pro porovnání obchodního výkonu mezi vašimi prodejnami.

  • Vyšší bezpečnost díky automatickému přenosu dat mezi pokladnami a centrálou včetně automatické integrace

 

Získejte něco navíc spolu s koupí zařízení a technologie pro EET

Víte, kolik zboží se ztratí mezi expedicí a prodejem?

Víte, o kolik zboží byste mohli prodat více, kdybyste neměli prázdný regál?

Víte, kdy jste prodali poslední kousek?

Víte, kdy ve které denní době se určité zboží prodává nejvíce?

 

Zjednodušení a ulehčení práce

  • Docilte vyšší efektivitu a zjednodušení pracovních procesů pro zaměstnance na pobočkách i v centrále

  • Díky pokladnám i/2 POS dosáhněte zjednodušení práce přímo na prodejním místě

  • Pracujte efektivně a využijte čárové kódy při naskladnění a prodeji

 

Věrnostní systém

Využijte nové možnosti a zaveďte věrnostní systém, individuální ceny a slevy pro vybrané zákazníky, různé typy prodejních akcí

Sledování frekvence návštěv

Opravdu víte, kdy přichází nejvíce zákazníků?

Porovnání statistik návštěvnosti pro různé dny v týdnu, pro lepší plánování a marketing

 

Zvolte správné řešení

Na rozdíl od většiny konkurenčních řešení je námi nabízený pokladní systém i/2 POS připraven na případné individualizace dle Vašeho přání. Pokladní řešení i/2 POS nemá  pouze prodejní funkce, ale i funkce objednávání, přehledů, statistik, sledování marží, skladových stavů a mnoho dalších. Díky vlastnímu serverovému řešení budete mít svá data v bezpečí. Svým zákazníkům dodáváme pouze otestovaný hardware s vyšší životností a zárukou. V případě problémů se můžete obrátit na naši hot-line podporu. Vás i Vaše zaměstnance proškolíme na práci v systému a v době jeho spouštění Vám poskytujeme konzultační podporu.

Prodej a služby

Telefon: +420 384 377 711
Fax: +420 384 377 712
E-mail: data-norms@data-norms.cz

Technická podpora

Telefon: +420 384 377 722
E-mail: podpora@data-norms.cz


TeamViewer

DATA-NORMS s.r.o.

Karlov 42
377 01 Jindřichův Hradec
Česká republika

IČ: 25161172
DIČ: CZ25161172
Datová schránka: ueg2xfs